Stránka 1 z 1

seberto aneb hledání zapadlých věcí

Napsal: pon bře 12, 2018 10:18 pm
od Lara Craft
Občas se stane že vám něco zapadne v terénu.Všimla jsem si, že například v domě ze soch mi zapadají rády penízky pod podlahu. Vyberte tedy hromádku jiných penízků, případně MC. Dokonce jse shopen najít diavolus wire na základě obyčejného iron wire. Ano, má jednu malou chybku, že pokud ho necháte běžet déle, postava začne v bytečku sbírat i veškeré věci okolo včetně nábytku :mrgreen:

Kód: Vybrat vše

#---------------------------------------------------------------
sub seberto()
#---------------------------------------------------------------
UO.Say('Hledam zapadle veci ve vzdalenosti 2 max...')
var X,Y,Z
UO.Print('Co to je, nebo jak to zhruba vypada?')
uo.addobject('neco')
while uo.targeting()
wait(200)
wend
UO.Ignorereset()
repeat
UO.FindType(UO.GetGraphic('neco'),UO.GetColor('neco'),'ground')
wait(500)
UO.Click('finditem')
wait(500)
X=STR(UO.getX('finditem'))
Y=STR(UO.getY('finditem'))
Z=STR(UO.getZ('finditem'))
UO.print('Nalezen predmet '+UO.getName('finditem')+'('+X+','+Y+','+Z+'), zbyva: '+STR(Uo.Findcount())+', vzdalenost:'+STR(UO.GetDistance('finditem')))
IF UO.GetDistance('finditem')<3 AND NOT UO.isNPC('finditem') then
	UO.GRAB(0,'finditem')
	wait(2000)
	UO.Say('Zkousim sebrat predmet '+UO.getName('finditem')+'('+X+','+Y+','+Z+'),'+' vzdalenost:'+STR(UO.GetDistance('finditem')))
endif
UO.Ignore('finditem')
until UO.GetSerial('finditem')=='0x00000000'
end sub